  • Data: 2014-12-19 15:09:40
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-19 o 15:05, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > nie ma takiej opcji zeby jakakolwiek spiskowa teoria zachwiała
    > prawdziwym rozumem :)

    To nie jest żadna spiskowa teoria. Jak ktoś bardzo nie pilnuje swojej
    komórki i najróżniejszych usług lokalizacyjnych, aplikacji z nich
    korzystających itp. to dokładnie jest tak, jak napisałem. A generalnie
    99% użytkowników, nawet pewnie nie wie, że ma klikniętą zgodę na
    lokalizację według wszystkiego nie-GPSowego i myślą, że jak nie włączą
    GPSa, to już nie wiadomo gdzie są.
    Sami w firmie mamy nawet aplikację, która nawet bez włączonego GPSa we
    względnie niezłym przybliżeniu podaje w jakiej lokalizacji ktoś wykonał
    na niej operację i gdzie jest.

    Pzdr
    --
    /__/_* /