  • Data: 2009-06-03 20:47:24
    Temat: Re: Izolacja fundamentów
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba jak na poczatek to starczy?

    Moim zdaniem starczy.
    Z takimi gośćmi to zamiast patrzeć jak rośnie budynek, zastanawiasz się
    co musisz sprawdzić i co się stanie jak nie dopilnujesz.
    Wykopu Ci pewnie nie zagęszczą odpowiednio, bo po co, pod chudziakiem
    nie widać a rok postoi, ściany porobią krzywe, bo przecież tynk
    przykryje, tyle że 5cm tynku to kosztuje i zbytnio fajne nie jest, itd itp.
    Ja z takim cwaniakiem co na złość robił, robiłem do ścian, ale jak
    usłyszałem, że chce strop wylewać na da razy (belki oddzielnie, a w
    projekcie jak byk pisze łączyć monolitycznie ze stropem) to powiedziałem
    wynocha. I to była najlepsza decyzja.
    Pozdrawiam
    KK