  • Data: 2010-10-08 20:34:10
    Temat: Re: Izolacja podłogi (problem z wykonawcą)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Paź, 21:22, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w
    wiadomościnews:osfy9d85a0re.v8eq56lk4xdl$.dlg@40tude
    .net...

    > Strop nad piwnica to mozna sie madrzyc. :-) Mi przy deskach grubosci 15mm
    > 10cm styropianu na gruncie nie wystarczalo.

    Ale ja mam w piwnicach tez liczona podlogowke :) I przy 10cm styro
    wyszly mi tak smiesznie male petle ze szok - rozstawy co 70cm :-)
    Zrobilem prawie wszedzie co 30cm. Przy zmniejszeniu styro w posadzkach
    do 5cm roznice byly niewielkie. Ale dalem 10cm, bo miejsce bylo, a
    styro tani. Z uwagi na podlogowke ja rezygnuje z podlog grubszych od
    10mm. Wszedzie daje panele. Wiem, ze to sztuczne, plastikowe i wogole
    feee ale porzadne panele (10mm AC5) szer. 11cm z v-fuga w mojej
    estetyce przebijaja kazdy parkiet, a pozatym mam psa ktory parkiet
    przerobilby na wiory, a panele wytrzymuja wiecej :-) Takze to mi
    akurat nie przeszkadza.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.