  • Data: 2010-03-04 10:03:27
    Temat: Re: Izolacja ścian - iniekcja?
    Od: DigTel <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zależy jakiej się używa chewmii. W przypadku penetronu im więcej wilgoci
    > tym lepiej. Po prostu wilgoć pozwala głębiej wniknąć penetronowi.
    Po pierwsze Penetron jest praktycznie tym samym co Hydrostop i w
    identycznej cenie.
    Co do ilości wilgoci - robię teraz w budynku gdzie wywiercona dziura w
    ścianie napełnia się wodą, a cegły są jak gąbka przesiąknięte
    całkowicie, jak chcesz zaaplikować cokolwiek do takiego materiału.
    Fakt osuszacz w pomieszczeniu nic nie da, ani absorbcyjny, ani
    mikrofalowy, dlatego stosuje się podgrzewanie każdego otworu, wtedy
    wilgoć w kapilarach zostaje wypchnięta dalej od otworu, a aplikowany
    preparat zostaje praktycznie zassany.
    > Co zaś się tyczy chemii, dla której producent wymaga wcześniejszego
    > wysuszenia ściany to uważam, że jest to typowe naciąganie klienta na duże
    > koszty z jednoczesnym stosowaniem dupochronów na wypadek ewentualnych
    > reklamacji, kiedy się okaże, ze środki są nieskuteczne.
    Dupochron to pisanie w gwarancji, że izolacja będzie działać po
    naturalnym wyschnięciu muru - przy czym gwarancja na 2 lata, a
    zapomina się klientowi powiedzieć, że bez zastosowania dodatkowego
    osuszania, mur o grubości 1m będzie wysychał nawet 3 lata.
    > Miałem właśnie okazję testować taki środek o nazwie Suchy mur filrmy
    > Ultrament. Drogie i bezskuteczne. Po upływie prawie roku czasu to co wlałem
    > w otwory to wypłynęło. Uważam, że ten środek nadaje się tylko i wyłacznie do
    > zabezpieczania nowego budynku w trakcie jego budowy, ale nie do
    > zabezpieczania budynku, w którym są mokre ściany.
    Ciekawe - mój poprzedni klient sam to kupił i byłem mile zaskoczony,
    bo po kilku dniach dolewania, mur był przesiąknięty, a preparat
    wysychając zmienił się w coś wyglądającego jak akryl - rozlane na
    podłodze nie przepuszcza wody - ale z jednym się zgodzę nie lubi
    mokrych ścian. Trzy wewnętrzne w piwnicy potraktowane suchym murem -
    wyschły po trzech miesiącach, ale zewnętrzną musieliśmy poprawiać. Co
    do ceny klient kupił dwie bańki 30l za 300 w Casto, jednak brakło i 3
    miesiące później zapłacił już 680zł.