  • Data: 2016-03-08 18:58:26
    Temat: Re: Jablonie - mity o sadzeniu?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Mar 2016 16:14:59 +0100, abn140 napisał(a):

    > bierze chec sprobowac.....
    > warto wogole przy jabloniach?

    Ne mam pojęcia, ale nie zaszkodzi przeciez spróbować.
    Ja bym polecała założyć taki odkład pod koniec maja lub na pocz. czerwca -
    i przetrzymać go do późnej jesieni. tak jakoś to widzę. Pęd powinien być
    zeszłoroczny. Zdrapać korę delikatnie, tylko do "zielonego".

    > a jak tak to jaki ukorzeniacz zanabyc?
    > przy okazji poprobowalbym z tujami...
    > czy jest jakis ukorzeniacz ktory ogarnie te metode na jabloni i tuje?
    > thx.

    Wiem, że na pewno są osobne do iglaków, a co do jabłoni, to polecałabym
    ukorzeniacz do pędów zdrewniałych, też dedykowany. Nie są drogie.
    Powinenieś kupić w sklepie ogrodniczym, albo w internecie.