    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Date: Thu, 13 Mar 2014 13:01:35 +0100

    W dniu 2014-03-13 12:36, Budyń pisze:
    > Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał
    > w wiadomości news:5320f34c$0$2234$65785112@news.neostrada.pl...
    >

    > aaa, juz wiem - wy przez panstwo wyznaniowe rozumiecie (odmiennie od
    > definicji podręcznikowej) każde panstwo w którym w ogóle istnieje jakas
    > religia, a czesc społeczenstwa sie do niej przyznaje i swiadomi i
    > dobrowolnie zgodnie z nią postępuje. No to tak -zyjemy w poanstwi
    > wyznaniowym.
    > Ciekawe jak wobec tego nazwiecie kraje islamskie....

    Mnie zastanawia taka sprawa. Polska jako panstwo wyznaniowe (nie wiem
    jakby to naciagac, ale niech bedzie) w ktorym nikogo nie zmusza sie do
    "uprawiania" wiary - nie ma na to przepisow prawa, a jakas paranoje z
    lekcjami religii pominmy - a po przeciwnej stronie jest Francja np. i
    jakis cyrk w stylu rodzic a i rodzic b. Gender i opowiadanie, ze
    dziewczynka moze byc chlopcem, oraz inne pierdoly jak pedziowskie
    manifestacje i adoptowanie dzieci. Ciekawe, ze to nikogo nie przeraza.
    Jawne zaklamanie i zaklinanie swiata, ze nie jest taki jaki jest. Ten
    postep paranoi nikogog nie zastanawia?

    Pozdro.. TK