  • Data: 2010-09-27 20:02:10
    Temat: Re: Jak długo utrzymuje się Roundup w glebie?
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-27 21:08, wolim pisze:
    > Dzięki kolegom za porady... a mam jeszcze jedno pytanie - czy maliny
    > posadzone w tym roku będą owocowały w przyszłym? Może jest jakaś odmiana,
    > która owocuje rok po posadzeniu?

    Tak, o ile jest to odmiana roczna tzn owocująca późno i na pędach
    wypuszczonych wiosną.

    BTW
    Lepsze są odmiany wieloletnie i wtedy owocować będą za rok.

    Z doświadczeń własnych malina to rodzaj chwasta, który rośnie bardzo
    samoistnie i kontrolowanie jego zasięgu jest bardzo pracochłonne.
    Nie daj Boże sadzić w pobliżu innych roślin np porzeczek bo w życiu do
    ładu z nimi nie dojdziesz. Pędy malin wyrastają w najmniej spodziewanych
    miejscach i to miejscach pozornie dosyć odległych.
    Rundupem to ja traktuję te pędy malin, które wchodzą w szkodę, ale nie
    pomaga to na zbyt długi okres czasu.

    BR
    Igus'