  • Data: 2011-01-15 07:50:51
    Temat: Re: Jak działa rekuperator
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4d313acb$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...

    > A które? daj jakis link

    >Wprowadzenie gazu palnego do pomieszczenia w którym przebywają ludzie.
    >Wentylacja mechaniczna nie gwarantująca minimum ciągu przy stojących
    >wentylatorach nie spełnia tych wymagań.

    Taki przepis znalazłem, o to chodzi?
    9. W pomieszczeniu z paleniskami na paliwo stałe, płynne lub z urządzeniami
    gazowymi pobierającymi powietrze do spalania z pomieszczenia i z
    grawitacyjnym odprowadzeniem spalin przewodem od urządzenia stosowanie
    mechanicznej wentylacji wyciągowej jest zabronione.

    do pajaca papu smerfa - w przepisach stoi takie:
    § 151. [Urządzenia do odzyskiwania ciepła] 1.[70] W instalacjach wentylacji
    mechanicznej ogólnej nawiewno-wywiewnej lub klimatyzacji komfortowej o
    wydajności 2 000 m3/h i więcej należy stosować urządzenia do odzyskiwania
    ciepła z powietrza wywiewanego o skuteczności co najmniej 50% lub
    recyrkulację

    dalej sie upierasz ze wiecej niz 50% sie nie da?

    b.