  • Data: 2011-01-15 09:40:46
    Temat: Re: Jak działa rekuperator
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-01-2011 o 00:07:58 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nosz fak. Prosze ciebie:
    > warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
    > 2. W pomieszczeniu, w którym jest zastosowana wentylacja mechaniczna lub
    > klimatyzacja, nie można stosować wentylacji grawitacyjnej.
    Obowiązkowa kratka przy użądzeniu gazowym nie jest wentylacją grawitacyjną,
    inaczej jedna kratka takiej wentylacji nie czyni.
    W innym punkcie jest że przy otwartych paleniskach (kominek) wolno
    stosować instalację
    zrównoważoną lub nawiewną.
    A wogóle te nasze przepisy to są z lat 50-tych np wentylacja ma być tylko
    metalowa :)

    > Nie wiem czy sie dobrze rozumiemy - ja rozważam goły wymiennik , czyli
    > zakładam ze jest 100% sprawny i przepływy w nim wlot/wylot (objętości)
    > sa takie same. Czyli jak dla nas budynek jest szczelny. Tak?
    Tak.

    --
    Pozdr
    JanuszK