  • Data: 2009-12-04 17:43:21
    Temat: Re: Jak i czym ocieplić poddasze?
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Przyznam, ze jest to jakis problem i dla tego nie wiem czy uda sie ulozyc
    > 18cm.
    > Rozwiazania sa w sumie dwa: rezygnacja z grzybkow i stelarz na esach ze
    > wszystkimi utrudnieniami szukania poziomu i drugi sposob, to przedluzenie
    > grzybkow nitami stalowymi. A wyjdzie w praniu. Pierwsza warstwa welny mniej
    > wiecej w polowie juz ulozona i latwiej bedzie przykrecac w tej chwili esy
    > jak odchylac welne i przykrecac grzybki.

    To od razu Ci mowie.. stelaz na esach sobie odpusc. Oszalejesz przy
    ustawianiu tego prost. Poza tym profil z grzybka mozesz sciagac i
    zakladac 100 razy i nic się zlego nie dzieje. Pchelki dwa razy w to samo
    miejsce nie wkrecisz... Ja w ramach nabierania doswiadczen jedno
    pomieszczenie robilem na esach i ciezko sie to robilo. Nie mowiac juz o
    tym, ze cala konstrukcja jest dosyc nei stabilna - plynie w dol.
    Tylko grzyby.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...