  • Data: 2012-10-24 16:47:28
    Temat: Re: Jak ładnie podłączyć grzejnik
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Albercik wrote:

    > To może znajdź rurkę miedzianą, daj do wygięcia jak Ci pasi i potem do
    > chromowania.

    Myślałem już nad tym i z oczywistych względów takie rozwiązanie
    byłoby idealne. Zwątpiłem jednak po wizycie u najbliższego ślusarza
    (z innych powodów -- chciałem, by mi coś pospawał), który po
    wysłuchaniu moich potrzeb skomentował "paaaanie, mnie się by nie
    chciało w takie rzeczy bawić, nawet tak nikt nie robi". Okazało
    się potem, że miał rację, ale uraz do ślusarzy mi pozostał -- boję
    się teraz iść z tą rurką do jakiegoś. ;-)

    Jeśli zaś chodzi o chromowanie, to tu nie mam najbledszego pojęcia
    o takich usługach, więc zapytam jak blondynka: która galwanizernia
    we Wrocławiu przyjmie takie zlecenie detaliczne w rozsądnej cenie?

    Pozdrawiam, Piotr