  • Data: 2010-12-27 21:37:10
    Temat: Re: Jak legalnie nie dać się okraść cwaniaczkom.
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 22:22:16 +0100, Kris napisał(a):

    > Sąd to rozstrzygał, wydal wyrok jaki wydał. My tu znamy tylko wersje jednej
    > strony ale skoro w sadzie przegrałes to bez winy nie byłeś zapewne

    Nie można powiedzieć, że przegrałem, bo do rozprawy nie doszło. Sprawa po
    prostu została umorzona a sąd, po moim zażaleniu, niestety ale utrzymał w
    mocy to umorzenie. Winny się nie czuję, bo z mojej strony naprawdę było
    wszystko ok. Trudno jednak walczyć, jeżeli sąd daje wiarę jednej stronie a
    argumenty innej zupełnie olewa. Mam na to kilka przykładów, ewidentnych,
    ale teraz to mogę sobie jedynie pocisnąć moje żale najwyżej tu na grupie,
    co też niniejszym czynię.

    --
    best regards,
    scream