    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak legalnie ograbić wykonawcę? (b. długie)
    Date: Thu, 30 Dec 2010 01:13:05 +0100

    news:1j0mjtdvz738r.1mebep62zeb77.dlg@40tude.net...

    > Pewnie niejeden wykonawca
    > pozbawiony swoich narzędzi gotów jest nawet zapłacić te kilka tysięcy i
    > odzyskać swoją własność, dzięki której utrzymuje rodzinę.

    Trochę nie rozumiem. Bierzesz kilku dużych kolegów i w porze o której gość
    jest w domu przychodzisz po narzędzia. Wchodzisz, zabierasz co Twoje,
    wychodzisz.
    Parę lat temu mojemu znajomemu kafelkarzowi jakaś kobieta nie zapłaciła za
    robotę na zasadzie "nie bo nie". Poszli do niej w kilku, wezwali ustnie do
    zapłaty i po odmowie rozpoczęli czynnosci windykacyjne polegające na
    rozwalaniu kafelek w świeżo urządzonej łazieneczce. Wytłukli może dziesięć
    sztuk i telewizor gdy wśród płaczów i lamentów pieniądze się znalazły.
    Ten sam kafelkarz pracował wcześniej u pewnego nieuczciwego pracodawcy który
    mu nie wypłacił należnego wynagrodzenia "bo nie ma bo mu klient nie
    zapłacił". Poszedł więc do tego człowieka do domu odebrać wynagrodzenie.
    Cudownym trafem pieniądze nagle się objawiły gdy mu znajomy kazał wyjrzeć za
    okno. A za oknem kilku silnych gości właśnie trzymało jego samochód
    przechylony pod kątem 45 stopni i gdyby tych pieniędzy nie było mieli go
    wywrócić na ulicę przy której stał zaparkowany.
    Cuda panie. Ale cuda się zdarzają bo tak to jakoś jest że skurwysyny
    najlepiej rozumią język którym sami najczęściej mówią.