  • Data: 2009-03-31 09:20:12
    Temat: Re: Jak ludzie buduj? domy na kredyt?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    news:gqr2ng$h1i$2@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > gargamel napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Przychodze po robocie, napawam sie swoimi lewymi dochodami, orznieta
    > biedota, wyzyskana klasa robotniczo-chlopska, unikaniem podatkow,
    > lewymi kredytami, radosnie wchodze na newsy, wybieram liste budowlana,
    > a tu taki rewolucjonista-dyslektyk.

    Przychodzę zmachany z roboty na czarno, w planie mam jeszcze wystawienie
    fałszywego zeznania podatkowego, postraszenie dłużników, którym
    lichwiarskich pożyczek udzieliłem, wytłumaczenie się przed bydlakami, którzy
    mi coś na złodziejski procent pożyczali i teraz ciągle im, takim synom mało,
    włączam internet, żeby poszukać aktualnych sposobów na naciągnięcie
    kolejnego banku na kolejny kredyt, wchodzę z rozpędu na grupy dyskusyjne, a
    tu masz, ktoś mnie rozgryzł...

    ;->

    J.