  • Data: 2009-04-02 19:05:44
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel wrote:

    > ja dobrze zdaje sobie sprawę ze kredyt na mieszskanie to pikuś w
    > prównaniu z kresytem na gabinet dentystyczny:O)
    > więc na pańszczyżnie nie maiałą by żadnej zdolności kredytowej!!!
    > nie wnikam w zawyżanie dochodów (ciekawe jakim cudem bank tego nie
    > zweryfikował?:O) bo to zwykły szfindel!!!
    > i czy ona płaci uczciwie podatki? (wystawia nrachunki) czy robi
    > szfindle jak wszyscy pseudo biznesmeni typu misiak/kulczyk i podobni?
    >
    > p.s tak sie składa że znam jedną dentystkę z prywatnym gabinetem,
    > kredyt dostała tylko i wyłącznie dzieki zabezpiczeniu go majątkiem
> [...]

    garagamel wybacz, że napiszę po męsku ale pierdolisz jak jakiś niezgóła co
    nic nie potrafi i uważa że to wszytsko efekt spisku żydów masonów i
    kulczyków.

    jeśli zarabia 10 000 miesięcznie to ją stać na spłaty kredytów za lokal i
    jeszcze za dom.

    dodam że szefowie banków są inteligentniejsi od ciebie bo oni jak sie
    zdeklaruje i udowodni że ma sie gabinet to zakłądają sobie bez sprawdzania
    całkiem sporą zdolność kredytową.

    policz jeśli potrafisz liczyć bardziej skomplikowane rachunkiu niż dodawnie
    ile musiałaby mieć tych kredytów żeby mieć 10 000 spłaty miesięcznie.