  • Data: 2009-11-02 18:16:49
    Temat: Re: Jak monowac uchwyty na flagi ?
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > A co, masz u siebie w domu jakiś urząd państwowy? ;)

    Wtedy by pewnie nie montował uchwytów na ścianie tylko maszt na dachu :)

    > Bo o ile mi wiadomo ten durny pomysł

    Dla mnie osobiście durniem jest ten kto dorabia teorię dla której flagi nie
    powinno się wieszać.
    Trochę szacunku dla własnego kraju, historii i przodków.

    A w temacie wątku
    Jeśli ze ścianą jest problem to zamiast uchwytu na ścianie polecam maszt na
    podwórku - efekt bez porównania lepszy.
    6 metrów rury 3/4 montowanej w zależności od potrzeby, załatwia sprawę
    znakomicie :)

    A flagę warto wieszać trochę częściej. Np 15 lipca :)
    Bo o ile internetowe tabloidy w stylu wp czy onet pamiętają, że wtedy jest
    międzynarodowy dzień bez czegośtam, to żaden nie przypomina o rocznicy
    Grunwaldu.