  • Data: 2009-11-02 20:02:24
    Temat: Re: Jak monowac uchwyty na flagi ?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:hcnc8u$q5h$1@news2.ipartners.pl...

    > Z szacunku dla własnego kraju można kupić krajowy samochód albo krajowe jabłka
    > zamiast bananów. A nie wieszać flagę jak kibic na meczu i wspominać o Katyniu.
    > Historię mamy i dobrą i złą. Przodkowie moi walczyli w Wermachcie. Nie wiem
    > czy 11 lipca coś dla nich znaczyło. Dla mnie to będzie dobry dzień położyć
    > panele albo zmontować kuchnię.

    Masz rację i też jej nie masz. Co do kiboli owszem jest to głupie, chore i
    debilne napierdzielać się lytkami chodznikowymi z szalikiem w barwach
    narodowych.
    Mieszkasz w Polsce? Jeżeli nie, OK. Popatrz na USA. Tam każdy jest z innej
    dziury na świecie i mógłby powiedzieć to samo co ty. Ale jednak tak nie jest.
    Majtki nawet z flaga amerykańską kupić i nosić można. Nosi biały, murzyn, zyd i
    kto tam jeszcze w tej ameryce mieszka.
    Wiesz dlaczego nie poważają Polaków. Brak spójności. Turek w Niemczech zamieszka
    obok Turka. Żyd obok Żyda. Serb obok Serba.
    Polak jak najdalej od Polaka a najlepiej blisko Niemca. Co jest kurna? To jest
    przyczyna dlaczego nas nie powazają. Nie ma tej siły w nas, tej jedności i
    wzajemnego szacunku.
    I na koniec napiszę ci. Moja prababcia była Niemką. Mój dziadek zginął w
    Oświęcimiu bo nie chciał zostać Volksdeutschem i jeszcze pomagał partyzantom. Ja
    nie jestem dumny z krwi niemieckiej. Jestem dumny za tych partyzantów.
    A ty jak chcesz to możesz nawet betoniarkę wyciągnąć sobie 11 lipca.