  • Data: 2009-11-02 22:10:29
    Temat: Re: Jak monowac uchwyty na flagi ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mustafa pisze:

    > Wtedy by pewnie nie montował uchwytów na ścianie tylko maszt na dachu :)

    Albo przed wejściem.

    > Dla mnie osobiście durniem jest ten kto dorabia teorię dla której flagi
    > nie powinno się wieszać.

    A gdzie widzisz, że ktoś dorabia? Ja tam wyraźne pisałem o durnocie
    projektu _przymusu_ oflagowywania.

    > Trochę szacunku dla własnego kraju, historii i przodków.

    I vice versa. Plus dorzuciłbym szacunek do przyszłości i potomków.

    > A w temacie wątku
    > Jeśli ze ścianą jest problem to zamiast uchwytu na ścianie polecam maszt
    > na podwórku - efekt bez porównania lepszy.
    > 6 metrów rury 3/4 montowanej w zależności od potrzeby, załatwia sprawę
    > znakomicie :)

    Pamiętaj o zezwoleniu na postawienie takiej konstrukcji!

    > A flagę warto wieszać trochę częściej. Np 15 lipca :)

    Jak jesteś taki patriota, to wieszaj cały czas - codziennie jakaś
    rocznica, np. jutro możesz świętować założenie PKN we Lwowie i
    deklarację niezależności Polski od Rosji.

    > Bo o ile internetowe tabloidy w stylu wp czy onet pamiętają, że wtedy
    > jest międzynarodowy dzień bez czegośtam, to żaden nie przypomina o
    > rocznicy Grunwaldu.

    Widać twórcy WP i Onetu zakładają, że przeciętny Polak i tak wie o
    Grunwaldzie, chociażby ze szkoły.