  • Data: 2009-05-22 14:50:29
    Temat: Re: Jak "oczyścić" piwnicę?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Viste <m...@l...localhost>
    wrote:

    > Myślałem np. nad pomalowaniem wszystkiego jakąś smolistą
    > substancją,
    > ale z tego co słyszałem piwnica musi "oddychać", żeby nie
    > zapleśnieć...

    Ni słuchaj bzdur o "oddychających" ścianach, jeśli w piwnicy jest
    wilgoć, to trzeba znaleźć przyczynę i ją zlikwidować, a jeśli jej
    nie ma (wilgoci, nie przyczyny), nic nie zapleśnieje. I dla
    jasności: wilgoć, to wilgoć (i związane z tym problemy) a nie samo
    wrażenie wilgoci normalne dla nieogrzewanego pomieszczenia
    piwnicznego.
    Ściany trzeba zagruntowac jakimkolwiek preparatem gruntującym, jaki
    akurat w nabliższym Ci kibelmarkecie będzie w najkorzystniejszej
    promocji, a potem najnormalniej w świecie pomalowac farbą emulsyjną.
    I będzie OK.

    J.