  • Data: 2009-11-04 11:33:54
    Temat: Re: Jak powiesic szafki na scianie z dziurawki
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 09:23:23 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > swoja droga ciekaw jestem czy komus by sie udalo taka scianke zbudowac:D

    Nie wiem, ale na pewno robiło się kiedyś takie z betonu. Nie tak dawno
    remontowalismy mieszkanie na warszawskim Ursynowie i ścianki działowe w
    całym lokalu były z wibrowanego zbrojonego betonu gr. 5 cm. Musielismy je
    pogrubiać żeby móc założyć drzwi :) (wczesniej byly futryny metalowe o
    dopasowanej grubości)

    Najciekawsze bylo jednak kiedy panowie przyszli montować szafki kuchenne.
    Otóż okazało się, że ściana zewnętrzna oddzielająca lokal od klatki
    schodowej również ma 5 cm, bo kołek 8x60 przeszedł im na wylot....

    --
    best regards,
    scream