  • Data: 2009-06-23 19:15:27
    Temat: Re: Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Sam fakt występowania takich skandali i brak reakcji ze strony
    > normalniejszej części środowiska jest symptomatyczny.

    Ludzie kultury zwykle nie sa prawicowymi oszołomami z problemami seksualnymi
    tylko ludzmi zainteresowanymi swoją sztuką i co ich obchodzi że ktoś jakąs
    obscenę robi.

    > Medyceusze nie płacili każdemu, kto nazwał się artystą za to, że
    > chciał nim być, ale tylko tym, którzy realizowali ich konkretne
    > zlecenia.

    ale byll w gruncei rzeczy mecenatem państwowym i wspierali dzieła nie
    akceptowane przez kosciółw choćby.

    > Bo ich nie chcesz dostrzegać, albo ci nie przeszkadzają.

    bo ich nei szukam. to tak jak z pornografią normalni ludzie nie zuawaząją
    gazetek z gołymi cyckami bo sie nimi niezdrowo nie jarają. Gołe cycki
    zauwaząją jakieś dewotki i dewoci, z problememi seksualnymi.

    > Doprawdy? Może dasz jakieś wsparcie temu twierdzeniu?

    jesteś wierzący i nie interesujesz sie tymi problemami