  • Data: 2009-06-22 13:31:42
    Temat: Re: Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 21:25:15 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > gówno prawda, to media nagłaśniają skandale związane z takimi działaniami.

    Sam fakt występowania takich skandali i brak reakcji ze strony
    normalniejszej części środowiska jest symptomatyczny.

    > Medyceusze byli państwem (miastem) a pod ich rządami powstały cudowne
    > dzieła, także takie które tamtejsi konserwatyści zakwalifikowali by do tej
    > samej grupy co ty te gówna i inne syfstwo.

    Medyceusze nie płacili każdemu, kto nazwał się artystą za to, że chciał nim
    być, ale tylko tym, którzy realizowali ich konkretne zlecenia.

    > dla mnie wizytówka sztuki nie są ekskrementy.

    Bo ich nie chcesz dostrzegać, albo ci nie przeszkadzają.

    > nie żartuj, nawet sądy sa pobłażliwe na księży molestujących nieletnich,

    Doprawdy? Może dasz jakieś wsparcie temu twierdzeniu?

    > skazujące są śmieszne, ostatnio ksiądz dostał 4 lata w zawieszeniu. Jak to
    > byś był ty to byś posiedział sobie w ciupie.

    Zbyt ogólnikowo o tym piszesz, by traktować to jako poważny argument.

    > a kościół przesuwa podejrzanych księży do innej parafii gdzieś na zadupiu
    > gdzie lud jest bardziej religijny i zaakceptuje działania księdza
    > dobrodzieja.

    Owszem, toksyczne układy bywają u nas wszędzie, zwłaszcza tam, gdzie
    zablokowano lustrację. Pamiętaj, że kwestie obyczajowe zawsze były
    najlepszym narzędziem szantażu politycznego.

    > ksiądz skazany i relegowany ze stanów za molestowanie siedział w pierwszym
    > rzędzie podczas pogrzebu JPII

    Nie nam sprawy.

    T.