eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony › Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
  • Data: 2012-03-24 20:12:16
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2012 19:50, SJS pisze:

    > po jakimś czasie przychodzi i pyta ile takie zabezpieczenia kosztują
    > a czemu pytasz?
    > a przeszedł sąsiad z XII pietra i zapytał czy może z mojego balkonu
    > zejść do swojego bo klucze zatrzasnął
    > pozwoliłem ale zanim zapytałem jak on to zrobi to ten podczepił już linę
    > i zjechał do siebie trzy piętra niżej
    > to ile to kosztuje takie zabezpieczenie?

    Fstszonsajonce.

    > co roku od kilku do kilkunastu włamywaczy ginie w Polsce przy próbach
    > włamania do lokali na wysokich piętrach

    Ich problem.

    > byłem w mieszkaniu chyba na 6 piętrze w budynku chyba dwunastopiętrowym
    > gdzieś obok Alej Stanów Zjednoczonych - Warszawa
    > kobieta miała trochę różnych "wartości" więc drzwi antywłamaniowe, alarm
    > na drzwiach
    > weszli przez okno w kuchni a wyszli drzwiami

    No i właśnie takie zabezpieczenia kuszą.

    > jakieś cztery kilometry od mojej działki jest przetwórnia i na miejscu
    > dom właścicieli miał pobrać z banku 100 tys zł ale się spóźnił
    > alarm w domu a jakże weszli przez dach i wyłaz do komina
    > na oczach rodziców zabili dwoje dzieci bo sądzili , że pieniądze jednak
    > w domu są przywódcę tego gangu złapali po jakiś 13 latach dopiero

    I myślisz, że te twoje żałosne alarmiki coś by dały?

    Jak nie w domu, to zaczaili by się na niego albo dzieci gdzieś po
    drodze. Musiałby chodzić wszędzie z silną i uzbrojoną eskortą.

    > w styczniu w Garwolinie weszli w kurtkach z napisem Policja do willi
    > wlasciciel wydał wszystko co miał /ok 200 tys/
    > twarz dało się poreperować

    Patrz wyżej.

    > po prawej stronie Wisły na obrzeżach Warszawy działała grupa usypiająca
    > domowników chloroform przez uszczelkę i dom pusty

    [ciach]

    > i później Ladziak czy ktoś mu podobny ale nie doinformowany pisze
    > głupoty o twierdzy i paranoi

    Dzieciaku, głupoty to wypisujesz ty: nie da się zabezpieczyć w 100% -
    jak ciebie "namierzą" bo masz coś wartego dużo zachodu, to musiałbyś
    ciągle jeździć z eskortą w wozie pancernym.

    Poinstalujesz sobie alarmy i abonament na załogi interwencyjne. Fajnie.
    Za twoją błyskotliwą radą poinstalują je sobie wszyscy.

    Ktoś namierza ciebie, bo masz bp. kooh-i-noora w domu... wystarczy
    spowodować fałszywe alarmy w kilkunastu/kilkudziesięciu. Załogi to nie
    białe krwinki - przez mitozę się w parę chwil nie namnożą. Będą jeździć
    po fałszywych alarmach, a w międzyczasie fachowcy "zrobią" ciebie.

    A dla normalnego człowieka, będącego celem najwyżej okazjonalnych
    amatorów, a nie zawodowców bawiących się w taternictwo czy porwania,
    wystarczą dobrzy sąsiedzi i pamiętanie o zamknięciu drzwi.

    Oczywiście ktoś zarabiający na paranoi i strachu będzie starał się
    straszyć ile się da... a potem będzie odcinał kuponiki z prowizji za
    sprzedanie frajerom usług swojej firmy ochroniarskiej.

    Ba! Zawsze można ludziom trochę strachu napędzić pozorowanymi próbami
    włamania...