eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochronyRe: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
  • Data: 2012-03-24 19:50:21
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: "SJS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zauważ, że ty popadasz w przesadę w drugą stronę, co skutkuje taką
    > paranoją że niemalże boisz się własnego cienia!
    >
    > Co to za życie w takim strachu i za zasiekami?

    Mieszkałem kiedyś na XV pietrze
    całe piętro było zaprzyjaźnione
    gdy sąsiad zobaczył ze mam blokadę drzwi balkonowych i alarm na tych
    drzwiach szczerze się uśmiał
    po jakimś czasie przychodzi i pyta ile takie zabezpieczenia kosztują
    a czemu pytasz?
    a przeszedł sąsiad z XII pietra i zapytał czy może z mojego balkonu zejść do
    swojego bo klucze zatrzasnął
    pozwoliłem ale zanim zapytałem jak on to zrobi to ten podczepił już linę i
    zjechał do siebie trzy piętra niżej
    to ile to kosztuje takie zabezpieczenie?
    --
    co roku od kilku do kilkunastu włamywaczy ginie w Polsce przy próbach
    włamania do lokali na wysokich piętrach
    byłem w mieszkaniu chyba na 6 piętrze w budynku chyba dwunastopiętrowym
    gdzieś obok Alej Stanów Zjednoczonych - Warszawa
    kobieta miała trochę różnych "wartości" więc drzwi antywłamaniowe, alarm na
    drzwiach
    weszli przez okno w kuchni a wyszli drzwiami
    --
    jakieś cztery kilometry od mojej działki jest przetwórnia i na miejscu dom
    właścicieli
    miał pobrać z banku 100 tys zł ale się spóźnił
    alarm w domu a jakże
    weszli przez dach i wyłaz do komina
    na oczach rodziców zabili dwoje dzieci bo sądzili , że pieniądze jednak w
    domu są
    przywódcę tego gangu złapali po jakiś 13 latach dopiero
    ---
    w styczniu w Garwolinie weszli w kurtkach z napisem Policja do willi
    wlasciciel wydał wszystko co miał /ok 200 tys/
    twarz dało się poreperować
    --
    po prawej stronie Wisły na obrzeżach Warszawy działała grupa usypiająca
    domowników
    chloroform przez uszczelkę
    i dom pusty
    --
    prasa nie pisze?
    pisze o napadach na banki ale strasznie mało o innych włamaniach i napadach
    a straty np w hurtowniach idą w duże miliony i cisza - jak cisza to ludzie
    myślą ze bezpiecznie
    byłem w kilku domach obrobionych na kilka sposobów /jestem biegłym/ straty
    po kilkaset tysięcy
    i co?
    jakieś informacje w prasie o tych włamaniach i napadach?
    a cisza ale jak na bank napadną i wezmą 20-50 tys to wszędzie słychać
    taka selekcja w informowaniu usypia czujność
    i później Ladziak czy ktoś mu podobny ale nie doinformowany pisze głupoty o
    twierdzy i paranoi
    --
    zdrowia zyczę jak mawiał gen . Nowicki
    SJS