eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony › Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
  • Data: 2012-03-25 18:54:01
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2012 18:20, "Dariusz K. Ładziak" pisze:

    > Jakie "być może"? Unia zrobiła mu w plecy, po wsiach wodociągi się
    > buduje - ciężkie czasy dla różdżkarzy! Nie da się sprzedawać zabobonu -
    > trzeba sprzedawać strach...

    No, akurat w radiestezji "coś" może być - ludzki układ nerwowy jest
    jeszcze nie do końca zbadany i może odbierać sporo subtelnych sygnałów,
    które dla deterministycznej elektroniki są szumem.

    Oczywiście w radiestezję może bawić się sporo oszołomów czy wręcz
    oszustów, ale to nie oznacza, że nie mogą istnieć osoby z autentycznym
    talentem.

    W każdym razie u mnie spec od studni machał różdżką i mam krystalicznie
    czystą wodę, a jakieś 50m dalej sąsiad wiercił "bez zabobonów" i do tej
    pory woda mu śmierdzi gnojówką. U drugiego sąsiada było podobnie, ale
    się już poprawiło.

    Ale zgadzam się, że jeden sukces machania gałązką i dwie porażki
    losowego wiercenia jeszcze niczego nie dowodzą ;)