eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony › Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Date: Sun, 25 Mar 2012 18:42:40 +0200

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jkkvmb$3k8$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Absolutnie. Piszę całkiem poważnie i nie są to żadne żarty z mojej strony.
    > Wychowywałem się w takiej dzielnicy, gdzie dużo mieszkało takiego
    > elementu. Trzeba było umieć żyć z tymi ludźmi.

    Przed laty mieszkałem w dzielnicy cieszacej się chyba najgorszą sławą w
    miescie. Jako jedyny w tym domu miałem wtedy samochód, parkowałem go pod
    domem i nigdy nic mu się nie stało. Gdy kiedys wieczorem zakładałem blokade
    na kierownice kolesie nieco podcięci stwierdzili;"szefie, niepotrzebne,
    swojemu nie ruszamy!". A gdy kiedys postawiłem go pod domem rodziców w tzw.
    'dobrej" dzielnicy to po kilku godzinach nie miałem już wycieraczek.
    Zresztą ta "opieka' bywała kłopotliwa,- przyjechała była do mnie z innego
    miasta ówczesna "narzeczona", która zapomniała mojego nru mieszkania i
    pytała o mnie na klatce schodowej. Sąsiadka relacjonowała mi to wieczorem:"
    przyjechała tu jakaś młoda i pytała o sąsiada (tj. o mnie). Wygladała mi,
    że jest w ciąży to powiedziałam, że nikt taki tu nie mieszka.."
    ;-)