  • Data: 2009-12-09 22:48:19
    Temat: Re: Jak rozwiązać wentylację kanalizacji?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hfotls$2bh$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Palnych?

    A no bywa. Na niektorych wsiach na swiecie z g.. produkuje sie metan i
    zasila tym normalne samochody dla wlasnych potrzeb.

    > ]> Pakowanie tego na poddasze madrym tez sie nie wydaje.
    >
    > To prawda

    Nie dosc, ze moze smierdziec, to jeszcze w zime skrapla sie to na polaci
    dachowej od wewnatrz i scieka potem na strop. Ktos tu juz o tym pisal, a tu
    gdzie mieszkam takie cudo ulepili panowie od dachu w czasie tzw. remontu. Te
    skropliny w okolicy lutego przasiakaly mi przez sufit.
    Ale odpowietrzenie kanalizy domowej w przykanaliku pewnie niedaleko
    niehermetycznej studzienki to juz kosmos. :-DD Co to ma niby
    odpowietrzac/napowietrzac?? :-)

    Pozdro.. TK