  • Data: 2013-04-18 10:44:52
    Temat: Re: Jak sciagnac ruszt?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nawet jak byś zrobił ugięcie 1cm to tego nie będzie widać.

    ROTFL

    > Ale żeby zauważyć takie ugięcie to musiałbyś przyłożyć 2m łątę do tego
    > sufitu.

    Wystarczy światło padające pod małym kątem - np. zachodzące słońce za oknem.

    > Profile do płyt GK nie są idalenie równe, a i uchwytów idealnie nie
    > ustawisz, dlatego zawsze pomiędzy profilami są nieiwlkie różnice, rzędu
    > nawet do kilku mm. Przykrecając płytę GK do tych profili, ta płyta się
    > układa tak jak zamontowane są profile, a sufit zawsze wydaje się być
    > równy, choć nigdy równy nie jest.

    Grzybki można ustawić co do milimetra wystarczy sobie rzucić płaszczyznę
    laserem i dobre ekipy tak robią. Kiepski ekipom się nie chce i robią na oko.
    I dobrze dzięki temu miałem pracę za bardzo dobrą kasę przez kilka lat
    dopóki mi się nie znudziło.

    > Nie rozumiem też co Ty chcesz szpachlować?

    Ja nic nie chcę bo mam równo. Ale w latach gdy się zajmowałem gładziami to
    inwestorzy chcieli by im zaszpachlować fale Dunaju na suficie.

    > No to ja Ci odpowiadam - jak się potrafi to się da - ja bynajmniej ciąłem
    > w ten sposób.

    Dziękuję za rzeczową odpowiedź.

    [ciach]

    > Tylko, że nie zauważyłeś mojego wyjaśnienia, że w przypadku profili, które
    > nie są zanurzone w wodzie, ochrona katodowa nie istnieje. Czekam na Twoje
    > wyjaśnienie. Zarzucasz mi brak wiedzy z zakresu gimnazjum to teraz
    > wyjaśnij o jaką wiedzę Ci chodzi.

    Są dwie możliwości:
    1. Profil w mokrej wełnie - działa ochrona katodowa
    2. Profil w suchym miejscu - praktycznie nie potrzeba ochrony - tam gdzie
    nie ma ocynku pokryje się cieniutką warstwą rdzy i proces korozji
    praktycznie ustanie.

    > Wybacz, ale Ty chyba idioty naprawdę nie udajesz.
    > Zapewne Twoje opiłki wiedzą, że mają omijać wszystkie ściany oraz płyty,
    > które już zostały zamontowane. :)

    Same się zamontowały nie czekając aż ruszt będzie skończony, a paroizolacja
    położona?

    > Ja wyraźnie potępiałem fachowców tnących szlifierkami kątowymi, a nie
    > laików takich jak Ty.

    Dlatego też "sprzedałem" ten dowcip już dwóm ekipom. Bardzo im się spodobał
    :-)

    Pozdrawiam
    Ergie