    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak się teraz buduje
    Date: Sun, 23 Apr 2023 20:35:54 +0200
    <f...@g...com>

    On 23/04/2023 19:59, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie jesteś mnie w stanie obrazić

    Fakty nie służa do obrażania.

    > albo zniechęcić.

    Schizofrenicy tak mają: robią wszystko *wbrew* faktom i zawsze szukają
    spisków, nie zniechęcając się z byle powodu, w sytuacji gdy fakty
    przeczą urojeniom najzwyczajniej je ignorują.

    > Napisać dlaczego czy wiesz?

    Tak, domyślam się od wielu lat.

    > Twoja wiekszosc to 90% tych z IQ ponizej 100.

    To się nie trzyma kupy.

    Po pierwsze, obie strony krzywej Gaussa są symetryczne. Bardzo cieżko
    znaleźc 90% populacji o IQ mniejszym niż 100 w tym kraju, choć podobno
    buszmeni mają najniższe, może by dało radę ekstrapolować przewidywania
    na rynek nieruchomości w wioskach afrykańskich.

    Po drugie, jeśli chcesz dowiedzieć sie, gdzie mieszkają ludzie głupi, to
    oczywiście znajdziesz ich kilku na nowych osiedlach na około Warszawy, z
    kredytami ponad miare, ale nie w ilościach reprezentatywnych.
    Zauważyłem, że w mojej okolicy, nowe domy kupują ludzie, co do których
    śmiało mogę powiedzieć, że wykształceni, inteligentni, co najmniej
    przecietnie. Oczywiście moja obserwacja jest nijaka statystycznie, więc
    podeprę się obserwacją człowieka, robiącego audyty energetyczne, cytuję:
    "Panie, teraz to te domy to albo informatycy kupują, albo prawnicy".
    Obeserwacje przytaczam specjalnie na Twoim poziomie, aby była łatwiejsza
    w przyswojeniu, czyli opinie przypadkowej osoby, wyjętą z dupy, co ma za
    zadanie ułatwić wyciąganie wniosków ogólnych.

    > To ja wolę być w tej mojej dziesiecio procentowej mniejszosci co ma powyżej 100.

    W Twoim wieku, jako człowiek inteligenty, doskonale sobie zdajesz
    sprawę, że Twoja inteligencja znacząco spadła od szczytowej. Jeśli więc
    obecnie masz ponad 100, w co nie wątpimy, bo badania suwerenowe
    wykazują, że osoby przekonane o wysokiej inteligencji, mają ją
    oczywiście, to można zakładać, że w swoim szczycie 25-40 lat przebijałeś
    sufit 150. Wnioskuję to, bo akurat powyżej 100 to ma 50% ludzi, a skoro
    jesteś w jakiejś 10% mniejszości obecnie, to w grę wchodzi wyłacznie
    prawa stona krzywej Gaussa, gdzieś tak powyżej 120.

    Jak to się więc stało, że skończyłeś w gołebniku zamiast być szeroko
    znanym człowiekem sucesu? Wypadek? Zawód miłosny? Jakieś inne
    nieszczęście, które nie pozwoliło Ci rozwinąc w pełni swoich skrzydeł i
    zamiast pracować ku dobru ludzkości zajmujesz się wróżeniem w dziedzinie
    bez śladu pojmowania istoty tejże?