  • Data: 2010-02-24 07:15:33
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kupowalem samego mialu, kupowalem wegiel z mialem jak jakis baran
    > probowal sie dorobic i ten niestety sie pyli. Kupuje zwykle jesienia.

    węgiel to duża frakcja i jest gdzie odparować wodę przez szczeliny między
    bryłami węgla

    > Jak sie pali non stop, a tak jest w najwieksze mrozy to nie widze innej
    > mozliwosci.

    nie ma potrzeby palić non stop, jak kocioł wygaśnie to temp. z 23->20 spada
    bardzo długo więc spokojnie można czyścić kocioł z zimnego popiołu

    > Nie chodzi o to co komu przeszkadza, mi tez nie przeszkadza. Ale co innego
    > jest mus a co innego zajecie z wyboru.

    drewno robię w wakacje w wolnej chwili - nikt mnie nie goni

    > Przy gazie to mam na biezaco automatycznie. Do wegla musze wstac i czasem
    > dolozyc przygotowany wczesniej towar. Nie ma o czym gadac, to komfort
    > braku obslugi za ktory trzeba zaplacic. Z tym nie ma co dyskutowac.

    ano nie ma

    > Nawet gdybym chcial to i tak nie by nie wyszlo. Wody gruntowe wiosna
    > pojawiaja sie na 40cm.

    :-(

    > Drzewem pali idealnie za to twierdzi, ze wiekszosc otwarc pieca to wybuch
    > dymu na kotlownie. Moze nie opanowal przez tone sztuki palenia mialem,
    > moze nie polewal, nie wiem. Wiem co widzialem i nie twierdze, ze tak jest
    > zawsze. Osobiscie zdecydowanie wolalbym palenie drzewem.

    za niska temp. spalania i źle ustawione przedmuchy - gazy zbierały się w
    komorze i przy otwarciu musiały gdzieś uciec, suchy miał pali się o połowę
    krócej niż wilgotny u mnie zasyp wilgotnym wystarcza na 14-18 h palenia