  • Data: 2010-02-24 06:59:46
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fakture bede mial dopuiero w maju ale na podstawie odczytow licznika:
    od 23.11.2009 do dzisiaj do 24.01.2010 (91 dni) spalilem 570m szesciennych
    zasilajac 2 kuchnie gazowe i jeden piec co/cwu. Jestem w niekorzystnej
    taryfie (bo najmniejszej - musze to przepisac w gazowni na wyzsza stawkee,
    pierwsza zima na gaize) i biorac cene za 1m 1,79pln zaplace za samo paliwo
    1022pln z V AT czyli na miesiac wyjdzie 340PLN.

    Jak dla mnie bomba:) 22 stopnie prawie caly czas, od czasu do czasu palilem
    w kominku. Powierzchnia 170m pietro, a parter opalany weglem raz na tydzien,
    moze z tona wegla poszla - albo i nie. Łaczna powierzhcnia do ogrzania 340m
    kwadratowych - dla mnie bomba:)
    oplacilo sie dac 20cm styro:)