  • Data: 2024-01-04 14:56:44
    Temat: Re: Jak tam defrosty u Was?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 04 Jan 2024 14:28:34 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Jaja sobie chyba robisz?

    Chyba ty. Nie sądź po sobie. ;P

    > - zaktualizowałeś sprzęt i nie sprawdziłeś czy działa?

    Sam się aktualizował. Ja nic nie tykałem.

    > Przecież przy każdej aktualizacji firmware (czy to kompa, czy telefonu,
    > czy zegarka) może pójść coś nie tak i trzeba zachować czujność...
    > Dlatego są procedury na cofnięcie aktualizacji.

    Tylko trzeba wiedzieć że była aktualizacja i że coś nie działa.
    U mnie wszystko wizualnie działało poprawnie, jak już pisałem,
    mijam ten falownik parę razy dziennie, a na nim mam 3 wielkie
    kontrolki, połączenia WiFi (niebieska), pracy (zielona) oraz
    awarii (czerwona). Zawsze była zielona "pompująca" co sygnalizowało
    PRODUKCJĘ.

    --
    Pozdor
    Myjk