    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak tam, palicie juz?
    Date: Mon, 6 Sep 2010 12:37:51 +0200

    news:i62d92$dh5$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Byles w chinach? Poza szanghajem, pekinem i paroma innymi pokazowymi
    > miejscowosciami?
    >
    > PKB - polska
    > PKB (PPP) (2009) na osobę 18 072 USD
    >
    > Chiny
    > PKB (PPP) (2008) na osobę 5870 USD
    >
    > Za wikipedia.
    >
    > Jakies pytania?

    Ja byłem miesiąc w Chinach i półtora w Indiach.

    PKB na głowę może niewielki, ale tych głów jest tam 30 razy tyle co Polaków.
    Więc 5870x30 otrzymujemy 176 100. W dodatku nasz wzrost PKB jest kilka razy
    mniejszy od ich. Ilość środków produkcji, technologii i potencjału jest tam
    olbrzymia. Brak socjalu, brak ZUS i budząca się chciwość niesamowicie
    napędza koniunkturę.
    I w dodatku są się rozmnażać na potęgę.

    Wnioski wyciągnij sam.

    Prywatna http://www.janwer.com/