  • Data: 2010-09-06 20:36:58
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8441db$0$27045

    > 1. Sporadycznie
    > 2. Okresowo
    > 3. Wrzucam "na finisz" a jest to późnym wieczorem i ot nie sa żadne
    > plastiki tylko żywność zepsuta (nie powiesz chyba ze mocno spieczone bułki
    > śmierdzą lub przypalone mięso też)
    > 4. najbliższy sąsiad ma dom 150m dalej poza jednym co m 7 metrów dalej -
    > ale ten zatruwam mi życie węglem codziennie.

    Ty sobie tlumacz to na swoje tysiace sposobow. Ja napisalem Ci jak jest i
    nie oczekuje, ze sie ze mna zgodzisz. Nastepnym razem jak sie zdazy to u
    mnie na osiedlu zadzwonie po straz miejska bo nie pasuje mi rola osiedlowego
    idioty w mniemaniu dwoch oswieconych wiedzacych lepiej co mi powinno albo
    nie powinno przeszkadzac i to przy zamknietych z tego powodu oknach i
    drzwiach. Skoro to takie fajne to komin wprowadz sobie przez okno do domu,
    od zapachu pieczonego zgnilego miesa jeszcze nikt nie umarl.

    Pozdro.. TK