  • Data: 2010-09-07 19:29:57
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 21:05, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Mówił coś, że w tym roku będzie sroooga zima, bo ma całe podwórko
    > założone drzewem do palenia - rekreacyjnego - w kominku, bo głównym jego
    > źródłem ciepła jest gaz z butli :-D, ale sam przyznaje, że nie uciągnął
    > by za długo finansowo na tym gazie.

    Ja tez mam full drewna przygotowane, choc zaluje ze dopiero niedawno
    je polupalem i poukladalem (lezy pociete od zeszlej zimy). Moze byc
    mokrawe. Chociaz te polupane ~2 miesiace temu i przelezane pod
    daszkiem palilo sie ostatnio super :)

    W tym roku (drugi grzewczy) mam zamiar palic przede wszystkim w
    kominku (z plaszczem). Wspomagac sie bede pradem. W zeszlym roku
    grzalem tylko pradem, bo drewna nie mialem :) Chyba w koncu zamontuje
    sobie podlicznik na piecyk elektryczny + zaloze licznik ciepla z
    kominka + w koncu termometry na moim 1000l buforze i bede w stanie
    dokladnie ocenic ile mi tej energii potrzeba na ogrzanie chaupki. Te
    dane mi sie przydadza do zakupu pompy ciepla na przyszly sezon
    grzewczy, w koncu ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.