  • Data: 2010-09-14 15:10:28
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-14 13:37, robercik-us pisze:

    > O tego rodzaju kulture mi chodzilo, nie o wydawanie zakazow :-)

    Problem w tym że 99%Polaków pewne rzeczy nie przyjmuje jako alternatywę
    a zakaz.
    Powiesz komuś że "mi przeszkadza tłuczenie kotletów" to automatycznie
    masz odpowiedź - "zakażesz mi robić koltety?". Nie maja pierwszej
    reakcji ani nawet nie reagują na to "nie, możesz robić kotlety trochę
    ciszej i inaczej? tłucznie ich na drewnianym stołku na środku kuchni nie
    zmieni ich właściwości i walorów smakowych". Efekt - nie podziała na
    takiego osobnika, ty mu się wpierniczysz w życie i rzekomo rozkazujesz
    mu robić kotlety na desce przełożoną ścierką przez co ograniczasz jego
    jakże wielka wolność.