  • Data: 2010-09-16 17:52:23
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Wrz, 18:13, Osadnik <o...@w...pl> wrote:

    > Siekiery to nie problem chodzi o piły elektryczne (krajzegi) zasuwające
    > cały dzień ;) to tak na marginesie. A co mnie sprowadziło? rodzina, a ze
    > rodziny się nie wybiera...

    Kup sobie porzadne okna i problem zniknie. Ja przy zamknietych oknach
    nie slysze deszczu, burzy, przejezdzajacych obok samochodow, koszacego
    podkaszarka ogrodka sasiada, kompletnie NIC :) Jestem super mile
    zaskoczony moimi okienkami - szklenie mam p4 czyli defacto 3 szyby,
    maja lepsze wspolczynniki dzwiekochlonnosci (czy czego tam) niz
    "zwykly" dwuszybowy wklad i to naprawde slychac (a raczej nie-
    slychac) :-) Swoje tez pewnie robi 20cm styro na elewacji i 25cm welny
    w dachu. Jak sie pozamykam to mozesz pod oknem drzec ryja na calego a
    w domu cicho.. Do tego wentylacja mechaniczna z reku i mam w domu
    swiety spokoj!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.