  • Data: 2019-03-04 15:19:18
    Temat: Re: Jak to jest
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 11:43:51 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Ależ w żadnym razie. Ja się nie wyśmiewam z tego, że ktoś zapamiętał x
    > lub y. Ja się wyśmiewam z ludzi, którzy uważają taką wiedzę za
    > jakąkolwiek formę inteligencji (na równi ze znajomością Reduty).

    poczytaj to:
    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sour
    ce=web&cd=2&ved=2ahUKEwj6xojL1ejgAhXuqIsKHXIjCuMQFjA
    BegQICBAC&url=https%3A%2F%2Fgwo.pl%2Ffiles%2Fdownloa
    d%2F11490&usg=AOvVaw3_cOTOY4MMxb5QrxQPq5wW

    to jest podstawa programowa z matmy z podstawówki.
    Jesli wyreślisz naukę tabliczki mnożenia na pamięć - nie ma najmniejszych szans tę
    podstawę zrobić - tylko dlatego że zamiast trzaskać zadania z kolejnych tematów
    będzie dziecko siedziało nad jednym zadaniem próbując liczyć 3x5 zamiast to wiedzieć,
    jednym słowem bedzie tracic czas.
    Nie pisz juz o inteligencji, prosze cię...

    b.