  • Data: 2009-11-03 16:47:21
    Temat: Re: Jak to w koncu jest z tą pompą ciepła
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 17:24, "Patchus" <yarin ( c u t ) @poczta.fm> wrote:

    > Zmartwił mnie za to post marko1a dotyczący problemów z PC typu głośna praca
    > i niska temperatura wody w kranach

    Ale to jest wynikiem zlego dobrania pompy do zapotrzebowania na
    cieplo. Pompy ogrzewaja wielkie hale, sklepy, przedsiebiorstwa,
    niektore maja moce nie w kWh a w MWh. Domek to jest igla w stogu siana
    - taka popierdolka do ogrzania ;-)

    Wspolczesne pompy daja 55st C na CWU - czy to malo? No nie wiem - 45st
    C juz parzy :)
    Wiec spoko - musisz tylko znalezc kumatego instalatora co ma troche
    oleju w glowie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.