  • Data: 2013-09-23 15:27:21
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Sep 2013 21:47:00 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Tak sobie patrze na termometr od paru dni i powiem szczerze, ze dobre
    > samopoczucie maleje z kazdym dniem. Prognozy jakos tez
    > malooptymistyczne, wiec od jutra pewnie trzeba bedzie przestawic
    > sterownik na grzanie.

    U mnie w nocy regularnie jest 7-8 stopni, ale w domu bez grzania utrzymuje
    sie 19,5-20,5. Wieczorami przepalam w kominku (nietekstylnym) i wtedy robi
    sie superkomfortowe 22 st. :) Ale nie pale codziennie, tylko jak sie
    wyjatkowo ochladza albo siapi deszcz.
    Z odpalaniem kotla CO pewnie uda sie wytrzymac jeszcze z miesiac.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio