  • Data: 2013-09-23 19:10:34
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 23 Sep 2013 06:24:32 -0700 (PDT), a...@g...com

    > to masz tego cudaka takiego gorno dolnego?

    Mam zwykłego górniaka, i do tego Zębca SKW (sic!) -- a więc konstrukcja
    toporna do bólu i niezbyt przemyślana. Właśnie testuję podajnik powietrza
    wtórnego na różne parametry. Przed chwilą wróciłem z instalacji miarkownika
    na zalanej instalacji. Poczułem się niczym Jack Dawson jak uciekał ze swoją
    ukochaną z zalewanego przez wodę dolnego pokładu Titanica. :D Ja miałem
    tylko nieco łatwiej, bo woda miała +30 stopni i nie musiałem używać
    siekiery do ucieczki. ;))

    --
    Pozdor Myjk