  • Data: 2013-09-24 22:50:58
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl...

    > [ciach]
    >
    > To nie ustawa nakazuje gminom kretyńskie terminy wywozu, używanie
    > worków zamiast pojemników, przyjmowanie tylko 4 opon itd. To _Twoja_
    > _gmina_ tak sobie wymyśliła.

    Ale gdyby nie było tej ustawy to gmina by sobie nie wymyśliła.
    Dalej miesiąc w miesiąc wywożonoby ode mnie kontener 1100 litrów i byłby
    zadowolony.
    A tera nawet nie mogę się pozbyć po poprzednich właścicielach ogromnej
    liczby słoików i butelek po napojach.
    Część słoików muszę opróżniać, wywalając do kompostownika stare
    przetwory. Ileż tych słoików i butelek upcham do woreczka?
    Nawet jak już upcham to trudno jest go dotransportować w całości przed
    bramę. Jak się zostawi na zewnątrz takie worki to koty czy też inne
    padalce rozrywają te worki i późniuej trzeba sprzątać stłuczkę przed
    bramą.