  • Data: 2013-09-25 14:43:02
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale gdyby nie było tej ustawy to gmina by sobie nie wymyśliła.

    ROTFL cóż to za pokręcona logika?
    Przyjmując taką logikę to miej pretensje do rodziców bo gdyby nie oni to w
    ogóle byś nie miał żadnych problemów.

    > Dalej miesiąc w miesiąc wywożonoby ode mnie kontener 1100 litrów i byłby
    > zadowolony.

    To postaw sobie taki kontener, albo kilka małych - gmina ma obowiązek
    odebrać każda ilość śmieci.

    > A tera nawet nie mogę się pozbyć po poprzednich właścicielach ogromnej
    > liczby słoików i butelek po napojach.
    > Część słoików muszę opróżniać, wywalając do kompostownika stare przetwory.
    > Ileż tych słoików i butelek upcham do woreczka?

    Nie musisz korzystać z woreczków - segregacja jest dobrowolna.

    > Nawet jak już upcham to trudno jest go dotransportować w całości przed
    > bramę. Jak się zostawi na zewnątrz takie worki to koty czy też inne
    > padalce rozrywają te worki i późniuej trzeba sprzątać stłuczkę przed
    > bramą.

    Fstszonsajonce
    To jest argument! Ze względu na to że _Ty_ sobie nie radzisz z workami
    zdecydowanie powinno się odwołać tę ustawę. I nie ma znaczenia że inni sobie
    radzą, nie ma znaczenia, że coraz więcej osób potwierdza że mniej śmieci
    jest palonych i wyrzucanych na dziko odbieranych. Nie ma też znaczenia że w
    wielu gminach dopiero ta ustawa wprowadziła _możliwość_ segregacji bo
    wcześniej nie było gdzie takich śmieci zawozić. To wszystko jest nieistotne,
    bo _Ty_ sobie nie radzisz z workami, a to przecież _Ty_ jesteś
    najważniejszy.

    Pozdrawiam
    Ergie