  • Data: 2013-09-28 10:19:51
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 września 2013 09:16:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > 25zł miesięcznie za odbiór WSZYSTKICH śmieci od 3 osobowej rodziny to symboliczna
    opłata

    U mnie lekko zdrożało, ale godziliśmy się na to, bo obiecywano pojemniki, a nie
    worki. Żeby jakoś ogarnąć to wszystko już wydałem kasę na następne kubły. I słowo
    "Wszystkich" jest tu bardzo istotne. Określoną grupę śmieci/odpadów należy dowieźć
    samodzielnie do gminnego punktu. Niektórzy sąsiedzi nawet samochodu nie mają. Ich
    problem można pewnie będzie znaleźć w lesie, albo już tam leży.