  • Data: 2011-05-29 21:11:16
    Temat: Re: Jak ustawić wyłącznik ciśnieniowy hydrofora...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Widac że nie bardzo masz pojęcie o tej robocie więc poszukaj jakiejś lokalnej
    > złotej raczki to we dwójkę to spokojnie zrobicie. On będzie wiedział jak a ty
    > mu pomożesz.

    Pewnie że nie bardzo mam pojęcie... ba - nie mam najmniejszego pojęcia ;)
    ... bo żadnej podłogi w życiu jeszcze nie robiłem :).

    ( poza podłogą w kibelku 1m x 1m na działce ;) ... i tam własnie położyłem
    jakieś 2 rurki na podłodze - wypoziomowałem i ściągałem zaprawę po
    tych rurkach... i wyszło super równo :) ... więc szukałem analogii ;)

    Ale skoro inaczej robi się równo większe powierzchnie... to chętnie
    się dowiem jak :) - a i człowieka od podłóg będę szukać tak czy siak :)

    Dzięki,
    Aleksander.