  • Data: 2011-05-27 07:14:26
    Temat: Re: Jak ustawić wyłącznik ciśnieniowy hydrofora...
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:irmhvg$75h$1@inews.gazeta.pl...
    > A no to wygląda już lepiej :).
    > Ale z 2m3 to grucha raczej do mnie nie będzie chciała przyjechać.

    Przywież przyczepka suchy beton z lokalnej betoniarni ew z od lokalnego
    producenta bloczków betonowych
    U mnie producent bloczków s[przedaje suchy beton po 180zł za m3

    > Czyli nie dawać siatki zbrojeniowej do podłogi ? No to jeszcze lepiej :).

    Możesz dac ale to niekoniecznie. Ja na całym domu- prawie 200m2 nie dałem i
    nic się nie dzieje złego. Jakies mikrowłókna tylko do betonu dodawane były

    > Zastanawiam się tylko jak zrobić tę podłogę równo - mam przyzwoitą
    > laserową poziomicę - więc na ścianach mogę spróbować kreski na 4 ścianach
    > wyrysować... ale to trochę mało... może przykręcić do ścian jakieś
    > listwy / dechy / legarki ... do których będzie można "równać" ?

    Widac że nie bardzo masz pojęcie o tej robocie więc poszukaj jakiejś
    lokalnej złotej raczki to we dwójkę to spokojnie zrobicie. On będzie
    wiedział jak a ty mu pomożesz.

    > A może ktoś polecić jakąś ekipę od "podłóg" w mazowieckim :) (Marki) ?

    Tu ekipa nie potrzebna. wystrarczy 1-2 ludzi.

    Krzysiek