    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wyczarować "drewniane" belki
    Date: Sun, 20 Jun 2010 15:36:23 +0200

    Użytkownik "Jim" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c1dfe8c$1@news.home.net.pl...
    > Witam,

    > No i mam problem - gość (stolarz) który miał "obudowę" dla mnie robić -
    > zrezygnował z pracy. Po prostu remont mi się przeciągnął a On znalazł
    > jakąś inną robotę i nie ma czasu.
    > Jak wziąłem innego potencjalnego wykonawce i zacząłem mu opowiadać o
    > płycie MDF + laminacie to zrobił duże oczy i zaczął mnie namawiać na...
    > tapetę symulującą drewno.

    O gustach się nie dyskutuje ale moim zdaniem 2 stolarz ma racje. To nigdy
    nie będzie wyglądać jak naturalne drewno a dodatkowo będzie wyglądać bardzo
    ciężko. MDF też chyba faktycznie nie jest najlepszym pomysłem jak masz już
    KG. Zresztą jeśli chcesz tem MDF to właściwie można było tego nie wykańczac
    KG bo to i tak bedzie zakryte. Same płyty są ciężkie i będziesz pewnie je
    musiał przykręcać do elementów nośnych (podciągu).
    Według mnie to te płty KG trzeba tylko wyszpachlować i pomalować.