    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wysoko murować ściany działowe
    Date: Tue, 11 Jan 2011 15:30:48 +0100

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    news:ighehq$o5u$1@news.vectranet.pl...
    > ścianki możesz murować na równo z dolną linią krokwi ocieplenie jedno
    > dajesz między krokwie a drugie w poprzeg między stelaż od regipsów

    Powinno się dać 3 warstwy wełny.

    1. Miedzy krokwie
    2. Na krokwie poziomo
    3. kilka centymetrów między sam stelaż czyli co 50 cm poziomo.

    Jak naprawiam skosy to daję tą warstwę kontaktową tak ze 3 cm rozwarstwiając
    wełnę i mocuję ją taśmą do paczek żeby nie opadła.

    Na to folia paroizolacyjna. pamiętaj, że to wypchanie jest konieczne. Płyt
    nie może podwiewać powietrze. Ja to nazywam warstwa kontaktowa.
    Pamietaj, że prawie każdy partacz nie wsadzi także wełny w same profile.