  • Data: 2011-01-11 16:09:54
    Temat: Re: Jak wysoko murować ściany działowe
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shaman napisał:

    > :) <zawstydzony>

    Z tym wianiem z gniazdek, to Kiki ma trochę racji...

    U mnie w jednym miejscu - na szczęście w gospodarczej części - kazałem
    chłopakom wykuć otwór na wylot w ścianie na kratkę wentylacyjną. Ściana
    jest z maxa, zatem ma wewnętrzną kratkę z pionowymi przegródkami.

    Dziura w ścianie jest w rogu u góry, pod sufitem, a puszki z kontaktami
    w odległości może 2,5 m na wysokości ok 1 m nad posadzką.

    Z tych puszek wieje... !!!. To jedyne takie miejsce w całym domu i jak
    się zrobi znośnie ciepło, to się tym zajmę od strony dziury w ścianie,
    jak i tych puszek - pewnie pianka na to jakoś zaradzi, ale co fakt, to
    fakt... Wieje i tyle :-))).

    Na szczęście w miejscach, gdzie ogrzewam nie ma takiego problemu, bo
    raczej nie miałem partaczy na budowie.

    Dowodzi to jednak tezy, że z tym wianiem, to nie do końca bujda i
    lepiej te dziury pozatykać. U mnie na stryszku jedną działówkę
    podciągnęli trochę za wysoko, ale przyłożyłem pozostałym po ocieplaniu
    płatem wełny i jest ok.

    pozdr
    robercik-us