    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 26 Apr 2020 07:18:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak załatać dziurę w rurze?
    From: Kadar <o...@g...com>

    > Nie wiemy nawet czy jest to rura z  tworzywa sztucznego, twarda, sztywna
    > czy elastyczna karbowana, czy też rura żeliwna. Każde z tych uszkodzeń
    > wymaga innego potraktowania, a czasami najtańszym i najskuteczniejszym
    > sposobem okazuje się wymiana elementu na nowy, który można kupić za
    > 10-15zł w markecie budowlanym.

    Tak mnie coś tknęło. Na czym u ciebie polega lockdown? Bo tu jest to prawdziwa
    izolacja. Mam sąsiada 0,5 km od mojego domu ale od pierwszego dnia ogłoszenia
    całkowitej izolacji nie podeszliśmy do siebie bliżej jak na kilka metrów.
    Właścicielka wyjechała z miasta, przyjechała na wieś mieszka 1,5 km od domu (mojego)
    i nie podeszła do mnie bliżej niż na odległość donośności głosu. Jeśli w tym czasie
    jest trafimy na siebie.

    "Tysiące dzieci poniżej 14 roku życia wychodzą na ulice w tę niedzielę, wiele jeździ
    na skuterach i rowerach po spędzeniu ponad 40 dni w zamknięciu"

    To jest informacja z dzisiejszej prasy. Tak jest rzeczywiście a nie w teorii. W małym
    miasteczku w którym robie zakupy, gdzie na codzień od 19.00 życie tętni jak na Polach
    Elizejskich, w czasie obostrzeń w wychodzeniu z domu, widuję sporadycznie
    przechodzące osoby. Oczywiście zakupy są robione z uwzględnieniem 2m odległości od
    każdego. Kolejki przed supermarketem to norma itd.
    TU JEST WSZYSTKO POZAMYKANE.
    Na prawdę jest epidemia.

    Kadar
    Stay home